Friday, December 6, 2019

Tugasan Instagram





Hari ini aku nak cerita sikit tugasan yang diberikan oleh Prof pada minggu ke 3 tugasan atas talian. Kami diberikan tugasan atas talian kerana minggu ni minggu jerebu beb dapat cuti banyak tapi.......kerja bertimbun dan kelas ganti lagi hahaha....Ok cerita aku masa nak buat tugasan ini Prof suruh siapkan dari pukul 10 pagi hingga12 tengah hari... hahaha Hampa rasa aku macam mana masa itu kalut taip macam kilat dengan mandi pun belum demi siapkan tugasan prof.. sebab prof cakap kalau lambat dia tak tengok...hahahaha Akhirnya aku siap jugak walaupun aku dah macam hantu kak limah buat keja dipagi hari hahaaha... Tugasan ini menceritakan nenek dan datuk berdasarkan buku biru kajian wacana dan strategi komnikasi best tau buku ini hampa yang baca blog aku ni wajib beli ok...muahhh





No comments:

Post a Comment