Tuesday, October 1, 2019

BBM3410Satu2019 : Bird's Eye View ( D' Rose Production )

Gambar 1


Gambar 2

Gambar 3

Bird's Eye View
Pengambilan gambar yang dilakukan di atas di ketinggian tertentu sehingga memperlihatkan benda-benda atau objek yang berada di bawah kelihatan kecil. Sebenarnya saya seorang yang tidak boleh berada di tempat yang tinggi. Saya sangat takut tetapi teknik ini sangat menarik bagi saya kerana kita dapat melihat objek-objek yang kecil yang berada dibawah. Saya dan ahli kumpulan bersemangat menggunakan teknik asas fotografi ini kerana dapat memperoleh pengalaman baru. Walaupun agak takut sedikit tetapi saya sangat berpuas hati dapat mengambil gambar menggunakan teknik ini dan merasakan saya seekor burung yang sedang terbang di awan biru.                








No comments:

Post a Comment