Tuesday, October 1, 2019

BBM3410Satu2019: Over The Shoulder ( D' Rose Production)

Gambar 1 

Gambar 2

Gambar 3
Over The Shoulder
Sebenarnya dalam banyak teknik asas fotografi saya sangat berminat dengan teknik over the shoulder. Bagi saya teknik ini sangat unik dan menarik. Sebelum ini saya tidak pernah mengetahui teknik ini sehingga saya belajar di kelas Multimedia dalam Bahasa. Sangat menarik sekali teknik ini mungkin selepas ini saya akan kerap menggunakan teknik ini untuk mengambil gambar yang cantik. Semasa melakukan pengambaran untuk gambar di atas saya sangat seronok walaupun cuaca panas tetapi masih tersenyum dan bagi gambar 3, saya terpaksa duduk di atas lantai yang mempunyai batu. Sakit la juga lutut saya untuk memberi semua wajah-wajah rakan-rakan terakam di dalam foto. Tidak mengapa saya sangat gembira dan teruja sangat dapat mempelajari asas teknik fotografi ini. 










No comments:

Post a Comment