Sunday, November 3, 2019

BBM3410Satu2019: FOTOGRAFI 6 (FLAT LAY INDIVIDU)

Assalammualikum semua bertemu kembali.... nak tahu sepanjang cuti pertengahan semester selama seminggu saya buat apa??? Kami diberi tugasan iaitu tugasan mengambil gambar makanan menggunakan kaedah asas fotografi. Selama seminggu di rumah saya manfaatkan cuti dengan menyiapkan tugasan prof. Marilah saksikan video yang saya sediakan dengan pelbagai jenis juadah yang pasti akan membuatkan anda terliur.

Tekan link di bawah ini subscribe dan like video saya

ok aku nak cerita sikit segala mangkuk pinggan barang-barang kaca barang-barang antik atok dan mak aku semua aku ambek untuk siapkan tugasan prof...diambil banyak dirumah sendiri dan rumah atok di kampung....tok dengan mak yang excited lebih menghiaskan makanan-makanan aku untuk diupload ke utube...semoga Prof Normaliza terpukau dengan video makanan daripada saya...muahhh prof...








No comments:

Post a Comment